Даллас, США, 18 березня 2025
Першопроходиця і багаторічна керівниця компанії Mary Kay, Тара очолює напрям розвитку можливостей і продажу з основною місією: поставити «Можливості з Mary Kay» в центр усіх підприємницьких бізнес-стратегій. Напрям охоплює всі регіони Mary Kay, включаючи команду президентів і генеральних менеджерів на більш ніж 40 ринках по всьому світу.Напрям, який очолює Тара, зосереджений на трансформації досвіду Незалежних Консультантів з краси, перетворення їх на експерток з питань портфоліо продукції, бренду та можливостей Mary Kay. Фокусуючись на основній місії, Тара запрошує наступне покоління приєднатися до підприємницької подорожі. Вона та її команда надають усім поколінням Консультантів широкі можливості для того, щоб налагодити зв'язок між бізнесом і споживачами за допомогою цифрових технологій, інноваційних цифрових інструментів та рішень для електронної комерції на інтегрованих платформах і каналах.
Тара керує оптимізацією глобальних операцій з продажу, активізуючи чотири стратегічні напрямки: глобальний розвиток та навчання Незалежних Консультантів, глобальний досвід Незалежних Консультантів, глобальна аналітика та аналітика Незалежних Консультантів, а також глобальна соціальна комерція та комунікації Незалежних Консультантів. Це включає в себе зобов'язання розширювати присутність Mary Kay, щоб дати можливість жінкам здійснювати мрію про власний малий бізнес, де б вони не знаходилися.
За свою більш ніж тридцятирічну кар'єру Тара працювала на різних керівних посадах по всьому світу. Її непохитна прихильність до жіночого підприємництва сприяла реформуванню індустрії прямого продажу, торкнувшись життя мільйонів жінок: від особистого зростання до фінансової винагороди тощо. Тара керувала розвитком компанії Mary Kay в Європі та за її межами, очоливши нещодавнє розширення бізнесу в Угорщині у 2023 році та Киргизстані у 2024 році.
Тара отримала ступінь бакалавра гуманітарних наук в Університеті Вірджинії, США. Вона є членом Ради директорів Європейської асоціації прямого продажу (Seldia).