Mary Kay Inc. призначає Докторку Люсі Гільдеа Головною директоркою з бренду та наукових досліджень

Даллас, США, 20 лютого 2025

Mary Kay Inc. призначає докторку Люсі Гільдеа Головною директоркою з бренду та наукових досліджень (Chief Brand and Scientific Officer - CBSO). Гільдеа та її нещодавно сформована кросфункціональна команда започаткують нову операційну модель для посилення глобального бренду та наукових досягнень Mary Kay, спрямованих на зростання та лояльність клієнтів у більш ніж 40 країнах. (Фото: Mary Kay Inc.)

Щоб забезпечити майбутнє зростання, компанія Mary Kay Inc. оголосила про призначення докторки Люсі Гільдеа на посаду Головної директорки з бренду та наукових досліджень (CBSO).

Гільдеа та її команда розроблять нову операційну модель для посилення глобального бренду та наукових досягнень Mary Kay, спрямованих на зростання та лояльність клієнтів у більш ніж 40 країнах. У своїй розширеній ролі Гільдеа формуватиме потужний бренд, єдиний стиль та стратегію на всіх платформах і в усіх регіонах, підтримуваний ефективним продуктовим портфелем, що враховує динамічні потреби споживачів. Вона та її команда активізують бренд через стратегії залучення, використовуючи силу підприємців нового покоління та привабливі бренд-історії, щоб завоювати серця і розум споживачів.

"Завдяки своїм знанням у сфері науки та інновацій, у сфері краси та орієнтації на клієнта, Люсі очолить стратегічний етап нашої трансформації у майбутнє. Нова організація Global Brand and Science сприятиме нашому спільному бізнес-успіху, дозволяючи нашим Незалежним Консультанткам з краси ділитися трансформаційним досвідом бренду із клієнтами та процвітати як Незалежні Консультантки з краси, тим самим підсилюючи унікальну ціннісну пропозицію прямого продажу", – сказав Раян Роджерс, Головний виконавчий директор Mary Kay і онук засновниці компанії Мері Кей Еш.

З моменту приєднання до Mary Kay у 2017 році Гільдеа зосереджувалася на модернізації та підвищенні конкурентоспроможності компанії через продуктові інновації та вдосконалення організаційної ефективності. Вона провела 15 років у Procter & Gamble, працюючи переважно в галузі технологій краси та розробки продуктів для догляду за шкірою. Також вона обіймала низку керівних посад, включаючи управління командами розробки передових технологій та вимірювальних наук у сферах охорони здоров'я, краси та особистого догляду. Під час роботи в P&G Гільдеа жила в Сінгапурі, що дозволило їй здобути цінний міжнародний досвід.

"Mary Kay була заснована з мрією збагатити життя жінок, пропонуючи продуктовий портфель, заснований на науці. Я впевнена, що інтеграція бренду та науки – це виграшна формула для задоволення глобальних споживчих потреб і подальшого успіху компанії. Я з нетерпінням чекаю на співпрацю між нашими командами для залучення Незалежних Консультанток з краси та нового покоління споживачів, які закохаються у наш бренд", – сказала докторка Люсі Гільдеа, Головна директорка з бренду та наукових досліджень Mary Kay.

Гільдеа отримала ступінь доктора філософії у галузі клітинної та молекулярної біології, імунології та інфекційних захворювань у Медичному коледжі Університету Цинциннаті, а також пройшла постдокторську дослідницьку програму з імунології у спільному проєкті Дитячої  лікарні Цинциннаті та кафедри імунології Університету Цинциннаті. Вона також має ступінь бакалавра наук у галузі біології від Коледжу Джорджтаун у Джорджтауні, штат Кентуккі.

Гільдеа є пристрасним прихильником STEM для жінок і дівчат. Вона є членом Ради директорів Фонду Baylor Scott & White Dallas і радником онкологічного центру Baylor Scott & White Charles A. Sammons Cancer Center.

Це призначення Раяном Роджерсом вшановує спадщину Мері Кей Еш у справі розширення прав і можливостей жінок. У Mary Kay жінки становлять 63% науково-дослідної команди, 54% виконавчої команди та 63% глобальної робочої команди*.

* Джерело: Представництво та лідерство жінок у Mary Kay (травень 2024)